Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 26-Sep-2008 13:22
Selamat Hari Raya 1429 H



Fuh. akhirnya dapat menghela nafas lega. Kerja yg bertimbun dapat gak disiapkan sebelum raya. Lepas abis keje ja tadi, pukul 10 pagi gak aku berambus dari opis melambai sepi kat kawan-kawan opis. Memang busy gila bulan ramadhan nih. Alhamdulillah hampir selesai menunaikan ibadah puasa kat Germany nih, maybe kali terakhir. Hampir hari-hari berbuka di masjid Morocco dan hampir hari-hari mereka hidangkan kambing. Makan jer, rezeki aku alhamdulillah. Lepas berbuka merempit lah aku rama-ramai dengan junior-junior aku kat sini ke Masjid Turki, or nama samaran yg diberi Masjid "Perantau Express". Kenapa diberi gelaran sebegitu? .... Dari Isyak, terawikh 20 rakaat dan witir 3rakaat, memakan masa HANYA 45 MINIT LOL . ok aku pun dh nak tutup citer puasa kat Germany nih. Menarik juga pengalaman berpuasa ditempat org. Sejuk mengigil merempit ke mesjidnya. akan aku jadikan kenangan terindah tuk masa depan.



Esok flight balik Malaysia. Tak sabar lak rasanya.flight InsyaAllah pukul 12.30 tgh menaiki flight MAS.
3 Minggu jer dapat balik Malaysia kali nih. Selalu time-time student dulu aku balik Malaysia 2-3 bulan. Kali nih kejap jer. Tapi alhamdulillah dapat cuti dr tak dapat cuti langsung kan.

oklah. AKu ucapkan kat semua Selamat Menjalani Ibadah Puasa (10 malam terakhir niih...rebut peluang yang ada) dan Selamat Hari Raya!!

http://www1.bharian.com.my/Misc/RamadanAlMubarak/Puasa/GaleriFoto/salam_125/view(Salam Perantauan di Berita Harian - Click Here!)

http://www.utusan.com.my/utusan/special.asp?pr=salam_perantauan2008&pub=salam_perantauan2008&y=2008&dt=0915&sec=Album&pg=kamarulfitrikamaruddinruesselsheimjerman.html(Salam Perantauan di Utusan - Click Here!)

http://www.kosmo.com.my/kosmo/special.asp?pr=salam_aidilfitri2008&pub=salam_aidilfitri2008&y=2008&dt=0908&sec=Album&pg=daripadamohdkamarulfitrikamaruddinruesselsheimjerman.html(Salam Perantauan di Kosmo - Click Here!)

© Pidgin Technologies Ltd. 2016